Darmowa dostawa zamówień powyżej 249 zł

Szybka przesyłka

Zaloguj się
Obsługa Klienta/FAQ - Najczęściej zadawane pytania

FAQ – Najczęściej zadawane pytania

Poniżej prezentujemy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. W przypadku, gdy nie znalazłeś odpowiedzi na interesujące Cię zagadnienie skontaktuj się z nami pod adresem e-mail info@nordicnest.nl

Jakiego rodzaju produkty mogę kupić na Nordic Nest?

Jak mogę złożyć zamówienie?

Z jakich metod płatności mogę skorzystać?

W jaki sposób Nordic Nest chroni moje dane?

Doręczony mi produkt jest zniszczony. Co powinienem zrobić?

Czy mogę anulować zamówienie?

W jaki sposób mogę dokonać zwrotu zamówionych produktów

Konsumentowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy sprzedaży, bez podania przyczyn, w terminie 30 dni.
Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 30 dni od dnia, w którym Konsument wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie rzeczy.
W przypadku z korzystania prawa do odstąpienia od umowy Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Prosimy upewnić się, że przesyłka została prawidłowo zabezpieczona przed uszkodzeniem.
Konsument powinien odesłać zwracane produkty na adres Nordic Nest AB, Stämpelvägen 3, 39470 Kalmar Szwecja niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym poinformował o odstąpieniu od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.
Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów, w których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
W przypadku zwrotu produktów zaleca się korzystanie z usługi śledzenia przesyłki. Aby uniknąć niepotrzebnych problemów i kosztów, zawsze zaznacz na odsyłanej przesyłce “ZWROT” do:
Nordic Nest AB (Reg. no. 556628-1597)
Stämpelvägen 3
SE-394 70 Kalmar
SWEDEN
W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedający zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego).
Więcej informacji w tym przedmiocie znajdziesz w naszej Polityce zwrotów.

20 zł RABATU NA PIERWSZE ZAMÓWIENIE*

*Obowiązuje przy zakupach powyżej 200 zł. Nie można łączyć z innymi kodami. Nie dotyczy kosztów wysyłki. Subskrypcję możesz anulować w dowolnym momencie. Klikając „Zarejestruj się” akceptujesz naszą Politykę Prywatności.