DARMOWA DOSTAWA POWYŻEJ 199 ZŁ

365 DNI NA ZWROT

Produkty
Inne

FAQ – Najczęściej zadawane pytania

Poniżej prezentujemy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. W przypadku, gdy nie znalazłeś odpowiedzi na interesujące Cię zagadnienie skontaktuj się z nami pod adresem e-mail info@nordicnest.nl

Jakiego rodzaju produkty mogę kupić na Nordic Nest?

Nordic Nest oferuje szeroki wybór produktów w skandynawskim stylu. Wszystkie produkty pochodzą od skandynawskich marek lub zostały zaprojektowane przez projektantów, pochodzących ze Skandynawii. W naszym asortymencie znajdą Państwo meble, oświetlenie, dywany, tkaniny i tekstylia, szkło, porcelanę oraz inne dodatki do wystroju wnętrza.

Jak mogę złożyć zamówienie?

  1. Aby złożyć zamówienie należy dodać wybrany produkt do koszyka. Produkt zostaje przeniesiony automatycznie do koszyka.
  2. W prawym górnym rogu strony wyświetli się informacja o produktach dodanych do koszyka. Szczegóły będą widoczne po kliknięciu na ikonę koszyka w prawym górnym rogu strony.
  3. Po dodaniu wszystkich produktów do koszyka kliknij przycisk “do kasy”. Jeżeli chcesz usunąć lub zmienić ilość produktów, możesz użyć przycisków + lub -. Po automatycznym zaktualizowaniu się zawartości koszyka kliknij przycisk “do kasy”.
  4. W pierwszym kroku zostaniesz poproszony o podanie imienia i nazwiska oraz danych adresowych. Zwróć uwagę, że istnieje możliwość doręczenia zamówienia na inny podany przez Ciebie adres. Następnie należy wybrać sposób wysyłki oraz metodę płatności. Upewnij się, że wszystkie wprowadzone dane są poprawne zanim klikniesz przycisk “Zamawiam i płacę”.
  5. W ostatnim kroku pojawi się potwierdzenie zamówienia oraz jego numer. Informacja ta zostanie również przesłana na podany przez Ciebie adres e-mail.

Z jakich metod płatności mogę skorzystać?

Nordic Nest oferuje szereg możliwości w tym zakresie. Akceptujemy płatność przy użyciu platformy Adyen, PayPal oraz większość kart płatniczych. Płatność jest pobierana z Twojego konta w chwili zatwierdzenia zamówienia. W tym celu prosimy o kontakt z Obsługą Klienta przed złożeniem zamówienia.

W jaki sposób Nordic Nest chroni moje dane?

Wszelkie powierzone informacje Sklep traktuje z należytą starannością i szacunkiem. Są one wykorzystywane przez Sklep podczas realizacji zamówień, wysyłki towaru i jego dostawy. Sklep posiada i stosuje, specjalnie dla niego stworzoną, wewnętrzną politykę prywatności.
Sklep używa kodu szyfrującego oraz stosuje szyfrowanie Secure Socket Layer (SLL) w celu zapewnienia bezpieczeństwa danych osobowych podanych podczas dokonywania zakupów na stronie Sklepu. Informacje dotyczące kart płatniczych będą wykorzystywane jedynie przez odpowiednie instytucje finansowe przy wykorzystaniu bezpiecznego połączenia. Kwestie związane z naszymi systemami bezpieczeństwa są stale monitorowane przez naszych ekspertów. Więcej informacji w tym przedmiocie znajdziesz w zakładce “Polityka Prywatności”.

Doręczony mi produkt jest zniszczony. Co powinienem zrobić?

W przypadku wystąpienia jakichkolwiek problemów związanych z zamówieniem lub jego doręczeniem prosimy o kontakt z Obsługą Klienta. Dotyczy to uszkodzenia przesyłki podczas transportu, defektów produktu oraz innych nieprawidłowości związanych z zamówieniem.
W przypadku, gdy paczka jest zniszczona, a znajdujący się w niej produkt jest uszkodzony lub w ogóle go nie ma należy złożyć reklamację u dostawcy przesyłki np. DHL, niezwłocznie po wystąpieniu problemu.
O powyższym fakcie należy również poinformować Obsługę Klienta.
Do zgłoszenia prosimy załączyć zdjęcia reklamowanego produktu oraz opakowania, w przypadku, gdy do zniszczenia doszło podczas transportu.

W jaki sposób mogę dokonać zwrotu zamówionych produktów

Konsumentowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy sprzedaży, bez podania przyczyn, w terminie 365 dni.
Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 365 dni od dnia, w którym Konsument wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie rzeczy.
W przypadku z korzystania prawa do odstąpienia od umowy Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Prosimy upewnić się, że przesyłka została prawidłowo zabezpieczona przed uszkodzeniem.
Konsument powinien odesłać zwracane produkty na adres Nordic Nest AB, Stämpelvägen 3, 39470 Kalmar Szwecja niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym poinformował o odstąpieniu od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.
Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów, w których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
W przypadku zwrotu produktów zaleca się korzystanie z usługi śledzenia przesyłki. Aby uniknąć niepotrzebnych problemów i kosztów, zawsze zaznacz na odsyłanej przesyłce “ZWROT” do:
Nordic Nest AB (Reg. no. 556628-1597)
Stämpelvägen 3
SE-394 70 Kalmar
SWEDEN
W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedający zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego).
Więcej informacji w tym przedmiocie znajdziesz w naszej Polityce zwrotów.

Nordic Nest wykorzystuje pliki cookie, aby zapewnić lepszą i bezpieczniejszą obsługę klienta, spersonalizować treści i reklamy oraz analizować ruch na stronie. Możemy również udostępniać informacje o korzystaniu z witryny naszym partnerom w zakresie mediów społecznościowych, marketingu i statystyk. Klikając "Akceptuj i zamknij" potwierdzasz, że zapoznałeś się z naszą polityką plików cookies i zgadzasz się na ich używanie.

Czytaj więcej