DARMOWA DOSTAWA POWYŻEJ 199 ZŁ

365 DNI NA ZWROT

Produkty
Inne

Zwroty i reklamacje

Polityka zwrotów

Konsumentowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej ze Sprzedającym, bez podania przyczyn, w terminie 365 dni.

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 365 dni od dnia, w którym Konsument wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie rzeczy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument powinien poinformować Sprzedającego o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia złożonego za pośrednictwem wiadomości e-mail wysłanej na adres Obsługi Klienta info@nordicnest.pl lub pocztą na adres

Nordic Nest AB,

Stämpelvägen 3,

394 70 Kalmar

Szwecja.

Konsument może skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy, zamieszczonego pod adresem "Formularz odstąpienia od umowy" jednak nie jest to obowiązkowe.

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Konsument wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Jak dokonać zwrotu

W przypadku z korzystania prawa do odstąpienia od umowy Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Prosimy upewnić się, że przesyłka została prawidłowo zabezpieczona przed uszkodzeniem.


Konsument powinien odesłać zwracane produkty na adres Nordic Nest AB, Stämpelvägen 3, 394 70 Kalmar Szwecja niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym poinformował o odstąpieniu od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.

Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów, w których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

W przypadku zwrotu produktów zaleca się korzystanie z usługi śledzenia przesyłki. Aby uniknąć niepotrzebnych problemów i kosztów, zawsze zaznacz na odsyłanej przesyłce “ZWROT” do:

Nordic Nest AB (Reg. no. 556628-1597)

Stämpelvägen 3

SE-394 70 Kalmar

SWEDEN

W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedający zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego).

Sprzedający dokona zwrotu płatności przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Konsumenta w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku ze zwrotem takich płatności.

Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania rzeczy lub do chwili dostarczenia dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
Istnieje możliwość anulowania zamówienia zanim opuści ono nasz magazyn. Rezygnację należy sporządzić w formie wiadomości e-mail zawierającej wszystkie szczegóły zamówienia. W niektórych przypadkach mogą występować ograniczenia w tym zakresie, patrz poniżej. Jeśli zamówienie zostało już wysłane z naszego magazynu, masz prawo odesłać je zgodnie z naszą polityką zwrotu.

W przypadku pytań dotyczących zwrotu prosimy o kontakt pod adresem e-mail: info@nordicnest.pl

Reklamacje

W przypadku wystąpienia jakichkolwiek problemów związanych z zamówieniem lub jego doręczeniem prosimy o kontakt z Obsługą Klienta pod adresem e-mail info@nordicnest.pl. Dotyczy to uszkodzenia przesyłki podczas transport, defektów produktu oraz innych nieprawidłowości związanych z zamówieniem.

W przypadku, gdy paczka jest zniszczona, a znajdujący się w niej produkt jest uszkodzony lub w ogóle go nie ma należy złożyć reklamację u dostawcy przesyłki np. DHL niezwłocznie po wystąpieniu problemu.

O powyższym fakcie należy również poinformować Obsługę Klienta.
Do zgłoszenia prosimy załączyć zdjęcia reklamowanego produktu oraz opakowania, w przypadku, gdy do zniszczenia doszło podczas transportu.

Odesłanie towaru powinno nastąpić po uzgodnieniu z Obsługą Klienta Sklepu.

Niektóre spośród oferowanych przez nas produktów posiadają gwarancję producenta. W celu uzyskania szczegółowych informacji należy skontaktować się z Obsługą Klienta Sklepu.

Odpowiedzialność podczas transportu

Sprzedający odpowiada za uszkodzenie lub zagubienie przesyłki podczas transportu do Konsumenta. W przypadku przesyłki nadanej przez Konsumenta, za zniszczenia i uszkodzenia, odpowiedzialność ponosi Konsument.

W przypadku zwrotu produktów zaleca się korzystanie z usługi śledzenia przesyłki oraz jej ubezpieczenia. Nie jest to obowiązkowe, jednakże zaleca się odesłanie towaru w tym samym lub podobnym opakowaniu, aby zapobiec zniszczeniu odsyłanych produktów.

W przypadku, gdy opakowanie towaru po jego dostarczeniu nosi znamiona uszkodzenia należy odmówić przyjęcia paczki, złożyć reklamację u dostawcy przesyłki oraz skontaktować się z Obsługą Klienta Sklepu (adres e-mail: info@nordicnest.pl)

W przypadku, gdy mimo nienaruszonego opakowania zawartość jest uszkodzona należy niezwłocznie skontaktować się z Obsługą Klienta Sklepu (adres e-mail: info@nordicnest.pl).

Nordic Nest wykorzystuje pliki cookie, aby zapewnić lepszą i bezpieczniejszą obsługę klienta, spersonalizować treści i reklamy oraz analizować ruch na stronie. Możemy również udostępniać informacje o korzystaniu z witryny naszym partnerom w zakresie mediów społecznościowych, marketingu i statystyk. Klikając "Akceptuj i zamknij" potwierdzasz, że zapoznałeś się z naszą polityką plików cookies i zgadzasz się na ich używanie.

Czytaj więcej