DARMOWA DOSTAWA POWYŻEJ 199 ZŁ

365 DNI NA ZWROT

Produkty
Inne

OSTATNIA SZANSA 10-50% zniżki na prawie wszystko* - 04:26:03

Zwroty i reklamacje

Polityka zwrotów

Aby dokonać zwrotu zakupionych produktów, należy zarejestrować chęć zwrócenia artykułów korzystaj z naszego portalu zwrotów, lub skontaktować się z obsługą klienta. Po zarejestrowaniu zwrotu na naszej stronie, etykieta zwrotna powinna wygenerować się automatycznie, jeśli nie bardzo prosimy o bezpośredni kontaktu z obsługą klienta, drogą mailową bądź telefoniczną. Wystarczy wydrukować i umieścić etykietę na zewnętrznej stronie paczki i oddać na poczcie. Należy pamiętać, że na poczcie nie trzeba będzie nic płacić. Istnieje również możliwość odesłania paczki na własny koszt. Powrót przesyłki do naszego magazynu może trwać od 3 do 4 tygodni. Przy rozpatrywaniu zwrotu odliczamy koszty przesyłki zwrotnej w wysokości 50 zł.Termin do odstąpienia od umowy kończy się po upływie 365 dni od dnia, w którym Konsument wszedł w posiadanie produkty lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie produkty. 

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument powinien poinformować Sprzedającego o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia złożonego za pośrednictwem wiadomości e-mail wysłanej na adres Obsługi Klienta info@nordicnest.pl lub pocztą na adres- 

 Nordic Nest AB, 

Stämpelvägen 3, 

394 70 Kalmar 

Szwecja. 

 Konsument może skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy, dostępnego pod adresem „Formularz odstąpienia”, jednak nie jest to obowiązkowe. 

 Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, że Konsument wyśle ​​informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. 

Jak dokonać zwrotu

Prosimy upewnić się, że paczka została odpowiednio zabezpieczona, aby nie uległa uszkodzeniu. 

 Konsument powinien odesłać zwracane produkty na adres NordicNest AB, Stämpelvägen 3, 394 70 Kalmar Szwecja od razu, a w każdym razie nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym poinformował o odstąpieniu od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie produktow przed jego upływem. 

 W przypadku zwrotu produktów zaleca się korzystanie z usługi śledzenia przesyłki. Aby uniknąć niepotrzebnych problemów i kosztów, zawsze zaznacz na odsyłanej przesyłce “ZWROT” do: 

Nordic Nest AB (Reg. no. 556628-1597) 

Stämpelvägen 3 

SE-394 70 Kalmar 

SWEDEN 

 W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedający zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia produktów (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego). 

 Sprzedający dokona zwrotu płatności przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Konsumenta w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku ze zwrotem takich płatności. 

 Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania produktów lub do chwili dostarczenia dowodu jej odesłania. 

 Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości produktu wynikające z korzystania z jego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu. 

Jest możliwość anulowania zamówienia przed wysłaniem od naszego magazynu. Rezygnację należy sporządzić w formie wiadomości e-mail zawierającej wszystkie szczegóły zamówienia. W niektórych przypadkach mogą występować ograniczenia w tym zakresie. Jeśli zamówienie zostało już wysłane z naszego magazynu, masz prawo odesłać je zgodnie z naszą polityką zwrotu. 

Reklamacje

W przypadku wystąpienia jakichkolwiek problemów związanych z zamówieniem lub jego doręczeniem prosimy o kontakt z Obsługą Klienta pod adresem e-mail info@nordicnest.pl. Dotyczy to uszkodzenia przesyłki podczas transportu, defektów produktu oraz innych nieprawidłowości związanych z zamówieniem. 

 Jeśli paczka jest uszkodzona, produkt w paczce jest uszkodzony lub w ogóle nie ma go w paczce, reklamację należy zgłosić do firmy kurierskiej DHL, niezwłocznie po wystąpieniu problemu.Należy również poinformować Obsługę Klienta.Do zgłoszenia prosimy załączyć zdjęcia reklamowanego produktu oraz opakowania, w przypadku, gdy zniszczenia doszło podczas transportu. 

 Odesłanie towaru powinno nastąpić po uzgodnieniu z Obsługą Klienta Sklepu. 

Niektóre spośród oferowanych przez nas produktów posiadają gwarancję producenta. W celu uzyskania szczegółowych informacji należy skontaktować się z Obsługą Klienta Sklepu. 

Odpowiedzialność podczas transportu


Sprzedający odpowiada za uszkodzenie lub zagubienie przesyłki podczas transportu do Konsumenta. W przypadku przesyłki nadanej przez Konsumenta, za zniszczenia i uszkodzenia, odpowiedzialność ponosi Konsument. 

 Zwracając produkty do naszego magazynu, zaleca się skorzystanie z usługi śledzenia i ubezpieczenie przesyłki. Nie jest to obowiązkowe, jednak zaleca się odesłanie produktów w takim samym lub podobnym opakowaniu, aby zapobiec uszkodzeniom zwracanych produktów. 

 Jeżeli opakowanie produktów po dostarczeniu nosi ślady uszkodzeń należy odmówić przyjęcia przesyłki, złożyć reklamację u przewoźnika (DHL) oraz skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta Sklepu (adres e-mail: info@nordicnest.pl

Jeżeli opakowanie jest nieuszkodzone, ale produkt jest uszkodzony, należy niezwłocznie skontaktować się z Obsługą Klienta Sklepu (adres e-mail: info@nordicnest.pl). 

Nordic Nest wykorzystuje pliki cookie, aby zapewnić lepszą i bezpieczniejszą obsługę klienta, spersonalizować treści i reklamy oraz analizować ruch na stronie. Możemy również udostępniać informacje o korzystaniu z witryny naszym partnerom w zakresie mediów społecznościowych, marketingu i statystyk. Klikając "Akceptuj i zamknij" potwierdzasz, że zapoznałeś się z naszą polityką plików cookies i zgadzasz się na ich używanie.

Czytaj więcej